FOTOS!! FOTOS!!
Ja teniu una enorme quantitat de fotos penjades a la web perquè us busqueu i, de passada, vegeu les vostres amigues i amics de cursa.

Si hi ha algunes fotos que us agradaria tenir en la màxima resolució possible, demaneu-les indicant clarament de quina foto es tracta tot enviant-nos un missatge de correu electrònic a info@clubciclistagramunt.cat i us respondrem de seguida.

Pitja AQUÍ

600 INSCRITS EN 13 DIES - TANQUEM EL PROCÉS D'INSCRIPCIÓ.

Ens van dir que aquest any arribaríem als 1.000 inscrits o més. Primer ens va fer molta il·lusió. Després vam mirar el circuit i vam creure que 1.000 corredors no hi cabrien en bones condicions; que no teníem capacitat per cuinar 1.000 entrepans i -sobre tot- que tots sortissin igual de bons; que hi havia un risc evident de quedar malament, volent fer-ho cada cop millor.

Teníem 600 maillots, en volíem reservar 100 per compromisos diversos però veient la vostra resposta vam preferir que tothom que vingui s'endugui el seu obsequi, i en menys de 24 hores s'han exhaurit. No tothom tindrà la seva talla, ens sap greu, però és impossible d'endevinar a l'hora de fer la comanda.

Potser us costi de creure que estem molt emocionats, absolutament impressionats pels esdeveniments d'aquests últims dies. Però ja estem refets i no ens fa por, perquè tenim un bon equip de voluntaris que hi deixaran la pell per fer la vostra visita el màxim d'agradable, perquè us quedi un molt bon record de la vostra participació a la XXa Transiscar, la cursa BTT del Torró d'Agramunt.

Ja hem començat les feines de neteja de camins i corriols, hi ha molta feina però no ens fa mandra. Els diferents equips (emergències, avituallaments, controls, centre de control, ...) ja estan en marxa. No faltarà ningú, perquè tothom en té tantes ganes com cadascú dels que hi prendreu part.

Ara que comença la tardor, Agramunt viu una nova primavera amb la preparació de la Fira del Torró i totes les activitats paral·leles, com la Transiscar. Tot són corredisses i hi ha una gran excitació.

Vingueu a gaudir-ne i sigueu totes i tots molt benvinguts.

Amigues i amics de la Transiscar.

No tenim paraules per explicar-vos l'enorme satisfacció que ens provoca la resposta massiva a la cursa d'enguany.

Portem "només" 12 dies d'inscripcions i ja passem de les 480. Havíem previst que, com en anys anteriors, tindríem una participació d'uns 500 corredors, poc més o menys.

Heu fet miques les nostres millors previsions i, per això,  ESTEM EN DEUTE AMB TOTES I TOTS VOSALTRES.

Hem decidit introduir els següents canvis.

• Teníem 100 maillots reservats per compromisos de Club (socis col·laboradors, espònsors, ...). Els alliberarem en favor de noves inscripcions.
  • Creiem que el nostre principal compromís és el de garantir una excel·lent atenció a totes i tots els participants. Per això hem cregut convenient limitar el nombre d'inscripcions a un màxim de 600 corredors.

Aquests canvis ja estan introduits a la pàgina que gestiona les inscripcions.

Us demanem a tothom comprensió per aquestes decisions d'última hora que esperem que repercuteixin en una millor atenció a totes i tots vosaltres i en una Transiscar memorable.

20 anys no es fan cada dia però veient la resposta de totes i tots vosaltres els voldriem fer a cada moment.

MOLTES GRÀCIES!!!

Ja tenim aquí la TRANSISCAR 2013!!

Recordes quan vas fer 20 anys? Encara no els tens? No et deu faltar pas gaire.

20 anys són les ganes de viure, de passar-ho bé. L'ànsia per conèixer gent, llocs i coses noves. La curiositat per tot allò que t'envolta i una extraordinària plenitud d'energia. Et sents "bullir la sang"!

La Transiscar fa 20 anys. Com et penses que ens sentim nosaltres? AL MÀXIM!!!

Per això t'oferim

EN UN MAGNÍFIC PACK BTT!!

SEGUIU LA ÚLTIMA HORA DE LA TRANSISCAR 2013 A TRAVÉS DEL FACEBOOK

www.facebook.com/Transiscar

Novetats que cal que tinguis en compte:

Circuit molt interessant i com sempre amb dues opcions igual d'atractives:
El que no canvia és la bona senyalització i assistència dels controladors, el bon preu i les facilitats per a la inscripció i el deliciós entrepà que t'espera a l'arribar.

HORA DE SORTIDA DE LA TRANSISCAR: 8:30 h
A partir de les 7:30 h es podran retirar els dorsals.
Auto-inscripcions fins a l'hora de la sortida.