ÚLTIMA HORA DE LA TRANSISCAR 2012
(es recomana de llegir tota la pàgina)

Dilluns 15 - octubre - 2012 - 09:00 h

Hem trobat alguns comentaris per la web, segur que vosaltres en trobeu altres. Envieu-nos els vostres comentaris o les pàgines que parlin de la Transiscar per e-mail i les publicarem. O bé al Facebook facebook.com/Transiscar

Dissabte 13 - octubre - 2012 - 20:30 h

Ja podeu veure algunes fotos de la Transiscar d'avui.

En penjarem més, així que ens les facin arribar els diferents membres de l'equip.

Gràcies a totes i tots per la vostra magnífica mostra d'esportivitat. És un privilegi poder comptar amb vosaltres!!

Dijous, 11 - octubre - 2012 - 07:00 h

Les últimes pluges recomanen -per motius de seguretat- uns canvis en el circuit llarg. Substituit del km 30,25 al 31,65 (vegeu road book) per un tram més llarg i amb més desnivell.

També, substituit el tram del km 33,77 al 39,35 -suprimint el corriol "Capelleta" i el camí carener o "Carrerada"- per un de més curt i menys desnivell.

El circuit llarg queda, aproximadament, en 56,4 km i 911 m+, molt similar a la última versió amb què vam fer el road book.

El circuit curt no es modifica.

Dimecres, 11 - octubre - 2012 - 09:00 h

Per tal de respectar els acords amb els propietaris de finques i titulars de vedats de caça i com ja vam fer l'any passat, el Club Ciclista d'Agramunt no penjarà a la web les traces per a GPS. Entenem que el fet que el circuit transcorri per finques particulars i vedats privats, ens fa estar en deute d'agraïment amb els seus titulars i per tant no podem fer públiques les coordenades del circuit, ja que un cop desmuntat hi ha zones que no són de pas públic. Us demanem que entengueu aquesta decisió i disculpeu les molèsties.

No obstant això, i per tal d'ampliar la informació facilitada pel mapa i el gràfic que teniu a l'apartat de Recorregut i Altimetries, podeu consultar els diferents Road Book que hem fet pel

Dilluns, 8 - octubre - 2012 - 08:00 h

Obsequi i DORSAL.
  • Per tal de facilitar el lliurament de l'obsequi a totes i tots els corredors participants, aquest ES LLIURARÀ JUNTAMENT AMB EL DORSAL abans de l'inici de la Transiscar.
  • Podreu retirar els dorsals a partir de les 7:30 h. Per tal d'evitar aglomeracions i presses d'última hora, es demana que VINGUEU AMB TEMPS SOBRER, per si voleu anar a deixar els obsequis als vehicles.
  • En el moment de retirar els dorsals -i com ve essent norma darrerament en les principals pedalades- es demanará la signatura del full d'ACCEPTACIÓ DEL REGLAMENT i d'EXEMPCIÓ DE RESPONSABILITAT. Podeu consultar aquest document pitjant AQUÍ.
El circuit llarg d'aquesta cursa. puntuarà pels DESAFIAMENTS inscripcions.cat Comarques de Lleida 2012 en les modalitats de Pedalades BTT i Prova Combinada. Podeu consultar els seus reglaments a www.inscripcions.cat

Dimarts, 2 - Octubre - 2012 - 10:00 h

Llicències i seguretat.
  • Les llicències acceptades a la Transiscar són les de la Federació Catalana de Ciclisme en qualsevol modalitat i la de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya FEEC del tipus C1 o superior (inclou la pràctica de la BTT).
  • SOM MOLT ESTRICTES AMB LA SEGURETAT. Per això cal que tothom que en la seva inscripció hagi al·legat que està en possessió de llicència LA PORTI I LA MOSTRI PER PODER RETIRAR EL DORSAL.
  • Aquelles persones que no disposin de llicència anual i personal, han d'abonar la llicència de dia per un import de 6 €.
  • Com ja s'ha dit en alguna altra secció de la web, els camins són oberts al trànsit i alguns es troben en mal estat. La pràctica de la BTT porta aparellada una quota de risc que CADASCÚ HA D'ASSUMIR. Demanem que tothom EXTREMI LES MESURES DE PRECAUCIÓ en funció de la seva habilitat tècnica i capacitat física.

Dilluns, 1 - Octubre - 2012 - 17:00 h

MOLT BONA NOTÍCIA!!!

buggi

Robert Ibarz, corredor del Dakar 2012 en la categoria de Buggi i Gerent de Vulcanitzats Ibarz d'Agramunt -empresa col·laboradora de la Transiscar- ens ha ofert el seu vehicle per atendre emergències mèdiques en el menor temps possible. Amb el Robert de pilot, TIREM PEL DRET!!

-Evidentment, us demanem que vigileu i no prengueu mal. Si us fa il·lusió pujar al Buggi, ja mirarem de trobar la manera de que pugueu donar un tomb-

Amb la inestimable col·laboració de POLARIS.

Dimecres, 26 - Setembre - 2012 - 11:00 h

Ja tenim penjat el Tríptic de la Transiscar, per si vols tenir en un sol full "i en colors!!" tota la informació de la Volta BTT del Torró d'Agramunt.

Dissabte, 22 - Setembre - 2012 - 09:00 h

La Transiscar va fent xup-xup.

Trofeus 2012: Fa anys que no repartíem trofeus. Volem tornar a reconèixer l'esforç individual i la participació en grup. Per això tindran trofeu:

- 1er classificat Transiscar llarga masc/fem
- 1er classificat Transiscar curta masc/fem
- Participant de més edat en completar el circuit masc/fem
- Club més llunyà (mín 5 participants)
- Club amb més participants

... i encara potser algun altre.