ÚLTIMA HORA

llegiu totes les notícies!!

Dissabte, 8 d'octubre 14:00 h

500 + 100

500 CORRENT, 100 VETLLANT.
A tothom, MOLTES FELICITATS!!
Heu fet una magnífica Transiscar.
Els corredors, posant-hi la passió.
Els col·laboradors, posant-ho tot.
Amb aquesta imatge volem donar les GRÀCIES a totes i tots els que l'heu feta possible.
Ens veiem l'any que ve.

red cross

Ja podeu veure algunes fotos >>> (en posarem +)
... i les classificacions >>>

Ens agradarà molt rebre notícies vostres (valoracions, suggeriments, ...) info@clubciclistagramunt.cat

Divendres, 7 d'octubre 10:15 h

500 inscrits a la Transiscar 2011.
NO HI HAURÀ INSCRIPCIONS PRESENCIALS.

Ja hi som tots!! Repassa ben bé la bicicleta perquè demà, a partir de les 9 h, tothom a pedalar.

Veniu aviadet a recollir el dorsal, a partir de les 7:30 h, per evitar aglomeracions.

Gaudiu un any més de la Transiscar, la Volta en BTT del Torró d'Agramunt.

Dijous, 6 d'octubre 13:30 h

Anem per les 469 inscripcions. Us recordem que aquest any hem limitat el nombre de participants a 500, per poder garantir una òptima atenció a tothom.

Per tant, un cop s'assoleixin els 500 inscrits el procés d'inscripció quedarà definitivament TANCAT. Amb tota provabilitat, NO HI HAURÀ INSCRIPCIONS PRESENCIALS. Per evitar molèsties i discussions improcedents amb els col·laboradors i controls de la Transiscar, us demanem que us ABSTINGUEU DE VENIR si no teniu formalitzada la vostra inscripció anticipadament.

Els permisos de pas han estat atorgats per propietaris i vedats al Club Ciclista d'Agramunt per tal de celebrar-hi la Transiscar. Ningú no pot accedir al circuit si no disposa dels preceptius assegurança i dorsal. Els controls estan autoritzats a privar-vos el pas per determinades zones si no porteu dorsal.

Moltes gràcies a totes i tots per la vostra confiança i també per la vostra comprensió.

Dijous, 6 d'octubre 01:00 h

Per tal de respectar els acords amb els propietaris de finques i titulars de vedats de caça, el Club Ciclista d'Agramunt no penjarà a la web les traces per a GPS aquest any. Entenem que el fet que el circuit transcorri per finques particulars i vedats privats, ens fa estar en deute d'agraïment amb els seus titulars i per tant no podem fer públiques les coordenades del circuit, ja que un cop desmuntat hi ha zones que no són de pas públic. Us demanem que entengueu aquesta decisió i disculpeu les molèsties.

No obstant això, i per tal d'ampliar la informació facilitada pel mapa i el gràfic que teniu a l'apartat de Recorregut i Altimetries, podeu consultar els diferents Road Book que hem fet pel

Dilluns, 3 d'octubre 08:00 h

Obsequi i DORSAL.
  • Per tal de facilitar el lliurament de l'obsequi a totes i tots els corredors participants, aquest ES LLIURARÀ JUNTAMENT AMB EL DORSAL abans de l'inici de la Transiscar.
  • Podreu retirar els dorsals a partir de les 7:30 h. Per tal d'evitar aglomeracions i presses d'última hora, es demana que VINGUEU AMB TEMPS SOBRER, per si voleu anar a deixar obsequis als vehicles.
  • En el moment de retirar els dorsals -i com ve essent norma darrerament en les principals pedalades- es demanará la signatura del full d'ACCEPTACIÓ DEL REGLAMENT i d'EXEMPCIÓ DE RESPONSABILITAT. Podeu consultar aquest document pitjant AQUÍ.

Dimecres, 28 de setembre 15:00 h

Llicències.

• Les llicències acceptades a la Transiscar són les de la Federació Catalana de Ciclisme en qualsevol modalitat i la de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya FEEC del tipus C1 o superior (inclou la pràctica de la BTT).
  • Enguany hem posat l'accent en la SEGURETAT. Per això cal que tothom que en la seva inscripció hagi al·legat que està en possessió de llicència LA PORTI I LA MOSTRI PER PODER RETIRAR EL DORSAL.
  • Aquelles persones que no disposin de llicència anual i personal, han d'abonar la llicència de dia per un import de 6 €.
  • Com ja s'ha dit en alguna altra secció de la web, els camins són oberts al trànsit i alguns es troben en mal estat. La pràctica de la BTT porta aparellada una quota de risc que CADASCÚ HA D'ASSUMIR. Demanem que tothom EXTREMI LES MESURES DE PRECAUCIÓ en funció de la seva habilitat tècnica i capacitat física.